Forum
Beste forumleden,
Ik ben op zoek naar een particuliere kredietverstrekker die mij kan helpen in een urgente financiële situatie. Door omstandigheden heb ik dringend een lening nodig van 5.000 euro.
Helaas ben ik in het bezit van een negatieve BKR-registratie als gevolg van een echtscheiding en het niet betalen van de hypotheek door mijn ex-partner. Die koopwoning staat nu in de verkoop en wordt binnen vermoedelijk binnen 2 maanden verkocht met een overwaarde van meer dan een ton. De negatieve BKR-registratie maakt het nu voor mij echter erg moeilijk om elders financiering te verkrijgen, hoewel ik een zeer behoorlijk inkomen uit loondienst ontvang (ongeveer 6.500 euro bruto per maand). Al mijn geld zit letterlijk in mijn bakstenen...
Het geld dat ik nodig heb, zal worden gebruikt om mijn nieuwe woning / bedrijfsruimte af te kunnen maken waarna ik mijn werkzaamheden als ZZP-er naast mijn loondienstverband weer op kan pakken. Bij voorkeur heb ik een lening van 5.000 euro nodig, zonder aanbetaling, maar verder sta ik uiteraard open voor discussie over de voorwaarden.
Als u bereid bent om mij te helpen of als u iemand kent die dat zou kunnen, neem dan alstublieft contact met mij op via dit forum of via privébericht. Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld.
Met vriendelijke groet,
Linda